DOLAR 46,1340 0%
EURO 53,3059 -0.01%
ALTIN 6.212,29-1,69
BITCOIN 2826642-2,41%
İstanbul
24°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

X
110 okunma

Mayısta en fazla otomotiv ihracatı 1,8 milyar dolarla Almanya’ya yapıldı

ABONE OL
2 Haziran 2025 15:12
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Otomotiv endüstrisi, mayıs ayında 3,9 milyar dolarlık dış satımla Türkiye'nin en fazla ihracat yapan sektörü oldu. En fazla ihracat Almanya'ya yapılırken, İstanbul ilk sıradaki ihracatçı şehir olarak öne çıktı.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.